Miért éppen a millers oils?
Több mint 130 év tapasztalata áll minden termék mögött. A gyárat 1887-ben alapították, azóta kizárólag kenőanyag fejlesztéssel és gyártással foglalkozik, ez a főprofil, sőt az egyetlen!
A gyártás helyszíne a Yorkshire-i üzem területén változatlan, bizonyos termékek továbbra is manufakturális jegyeket felmutatva készülnek, kiemelt figyelmet fordítva a legmagasabb szintű alapolaj használatára.
Az innovatív gondolkodás a fejlesztés irányát folyamatosan átszőte, teljes termékcsoportok megszületése fűződik a MILLERS OILS nevéhez. Így a Világon elsőként gyártott kimondottan diesel motorokhoz fejlesztett motorolajat, illetve a teherautók hosszú csereperiódusú kenőanyagai is a MILLERS OILS gyárában készültek elsőként.
Az innováció legékesebb példája a NANODRIVE súrlódáscsökkentő technológia megszületése, mely 2009-ben FORMA 1-es csapatok újításait is (pl. KERS) megelőzve nyerte el a leginnovatívabb új termék díját a World Motorsport Symposium 2009-es rendezvényén.
A NANODRIVE termékek jelentősen, esetenként 60%-ot is elérve csökkentik a súrlódást, ezzel együtt természetesen a kopást és a – szélsőséges körülmények között elért – hőmérsékletet is. 2014-ben egy független, a START-STOP rendszerek kockázatát vizsgáló cikk külön kiemelte a NANODRIVE technológiát, mellyel elkerülhető, hogy a rövid leállások során fém a fémen “pihenjen”.
A technológia minden versenytermék sajátja, utcai fronton pedig külön termékcsaládként választható.
Az utcai autókhoz háromféle termékcsalád is elérhető, mint TRIDENT PROFESSIONAL, EE NANODRIVE és XF PRÉMIUM. Természetesen mindhárom termékcsoport a gyártói specifikációkat kiszolgálva született, s egy-egy új motorcsalád bemutatásával az XF széria folyamatosan bővül. Így minden autótulajdonos – még azonos viszkozitást is követve – általában minimum 3-5 termék közül választhat úgy, hogy egyúttal a gyártói specifikációnak megfelelő olajjal is kényezteti autóját. A fentiek okán a termékek garanciális időn belül is használhatók, a garancia kockáztatása nélkül!
A Classic kínálat egészen egyedülálló. PISTONEEZE kollekció szolgálja ki a háború és a ’80-as (már a ’90-es) évek autóit. Itt a 10w30-as viszkozitástól a 20w60 SPORT-ig minden igény kielégíthető, a Classic MINI közös olajzású motor-váltójához például egyedi 20w50-es motorolaj választható, ráadásul utcai és verseny változatban egyaránt. A többfokozatú kenőanyagok mellett monograde 30, 40, 50 motorolaj is található a kínálatban. Az egyfokozatú olajok a háború előtti autókhoz összeállított VINTAGE kollekcióban magától értetődők, de a GREEN termékcsalád, mely még a parafatömítések megóvására is ügyel, már igazi kuriózum. További különlegesség a restaurált motorok bejáratására fejlesztett RUNNING IN OIL. A Classic kollekció fémdobozai felhasználás után a garázs dísztárgyaivá is válhatnak.
Két teljes versenykollekció! A CFS (piros cimkés) egyaránt utcai és „non professional” pálya-használatra sokaknak nyújt tökéletes köztes alternatívát, még a CFS NT+ (sárga cimkés) kollekció a legmagasabb szinten szolgálja ki a versenyzők igényeit. Ezek a termékek a legnagyobb igénybevételt jelentő hegyi versenyeken éppúgy bizonyítanak folyamatosan, mint R5-ös Rally autókban, vagy akár a Dakar-on.
Mindkét kollekció a piacon egyedülálló TRIPLA ÉSZTER technológiával készült (ez alól a 20w60-as viszkozitás kivétel egyedül) és tartalmazza a NANODRIVE technológiát. A motorolaj 150 fokos csúcshőmérséklet mellett sem veszíti el a tulajdonságait, de az alacsony súrlódás okán a melegedés eleve visszafogott. Rendkívül széles tartományban, 0w20 és 20w60 közötti viszkozitás érhető el. A RACING BREAK PLUS 300+ fékolaj, több új versenyautó tesztjén is bizonyította 300 fok feletti tűréshatárát. Ilyenkor jellemző probléma, hogy a fékek még nem kapnak végleges hűtést, s nem ritka a folyadék túlmelegedése, amire más csapatoknál hazai pályán is volt példa 2019-ben.
A váltóolajok széles tartományban 75w90-75w140 választhatók, minden viszkozitás külön megtalálható LS LIMITED SLIP változatban is a sperr rendszerekhez.
Műhelyek számára hasznos alternatíva az ASSEMBLY LUBRICANT szerelőanyag, mely egyrészt nagyban könnyíti a motorok összeszerelését, másrészt jelentős védelmet nyújt az első beüzemelés során, mely történhet akár a bejáratáshoz speciálisan fejlesztett MILLERS OILS motorolajjal is.
Az üzemanyagok biotartalma okán egyre nagyobb a jelentősége az üzemanyagadalékoknak, melyből szintén rendkívül széles a kínálat. Utcai autók esetében PETROL és DIESEL ECOMAX oktán-, illetve cetánszám növelő adalék, melyek egyúttal tisztán tartják a teljes üzemanyarendszert, Classic vonalon kiemelendő az ETANOL ellenében fejlesztett EPS, a hosszú leállások alatt a tankot védő TANK SAFE, vagy igazi slágertermékként az üzemelés során kenést, etanol védelmet és némi oktánszámemelkedést biztosító VSPe POWER PLUS. Versenyadalékok közül különleges választás a CVL TURBO, mely 4 oktánszámot is emel, vagy akár a COOL EXTRA ami 15 fokkal fogja vissza a hűtőrendszer melegedését. Minden kérdést, érdeklődést örömmel fogadunk Facebook oldalunkon, illetve www.topmotorolaj.hu oldalunkon egyaránt.
1089 Soroksári út 164.
+36 70 313 8205
info@topmotorolaj.hu
A telephely legeslegvégén jobbra…