A Car Competition Racing Team megismételve a 2021-ben is elért bravúrt, kategóriagyőzelemmel indította az évet a Nürburgringi 4 órás NLS versenyen. A volán mögött Lengyel Ádám és Molnár Bendegúz terelgette a GT86-ot, a műszaki tartalomra Mohácsi Ákos és Dugmonics Róbert ügyelt.
Óriási gratuláció az egész csapat számára! 🙂
Az autóban használt motorolaj:
CFS 0W30 NT+ (7962) – Millers Topmotorolaj
Az átélt élményt, a nehézségeket és az örömöt, mi is mutathatná be jobban, mint Molnár Bendegúz alábbi sorai… Fogadjátok Tőle szeretettel:
“ Nehezen, de mégis tökéletesen indult a szezon
Nagyon jó érzés volt ismét visszatérni a zöld pokolba azaz a Nürburgring Nordschleife hosszútávú bajnokságába. Tavaly két versenyen indultunk, amiből egyet megnyertünk, a másikon pedig harmadikak lettünk. A terv az volt a jó eredmények után, hogy idén ott folytassuk, ahol tavaly abbahagytuk.
Jól indult a hétvégéLengyel Ádámnak és nekem is viszonylag hamar sikerült kiépíteni a kellő önbizalmat és hamar nagyon jó köridőket tudtunk autózni, viszont a kategóriánkban bőven akadt kemény ellenfél
A pénteki edzésnapot nagyon pozitívan zártuk, viszont este, az autó átnézése közben sajnos egy hibát vettek észre a srácok. Elrepedt a kipufogó leömlő, amelyből nem volt nálunk tartalék. Hajnal 2 óráig javították, hogy rajthoz tudjunk állni a 4 órás versenyen.
Mindig nagyon fontos az autó kellő felkészítése és tüzetes átnézése, hiszen a legkisebb hiba is a kiesést jelentheti egy versenyen. Azt kell mondjam, hogy szerencsére nálunk profik dolgoznak, akikben megvan a tűz és a nyerni akarás vágya, ami elengedhetetlen ehhez a sporthoz. Név szerint: Mohácsi Ákos és Dugmonics Róbert a két versenyszerelőnk. Akik egy picit is ismertek az autósportban, azoknak azt hiszem, hogy nem kell őket bemutatni.
Szombat reggel az időmérőn Ádám ült autóba és egyetlen mért kört teljesített, amivel a . rajtpozíciót sikerül megszereznünk.
Tudtuk, hogy a verseny nagyon hosszú és nehéz lesz, 4 óra az nem rövid idő… bármi megtörténhet. Bíztunk benne, hogy az autó és a kipufogó is kibírja. Ádám rajtolt, majd nyolc kör remek tempóban autózás után jött ki a boxba. Tankoltunk, majd én ültem autóba.
11 kör (kb. 2 óra) és 85 liter üzemanyag kiautózása következett számomra. Úgy gondolom, hogy a tavalyi év két versenyén megszerzett tapasztalat nagyon sokat jelentett, hiszen végig magabiztosan éreztem magam az autóban és tudtam 3 olyan kört is futni egymás után ami mindössze 5 tized másodpercen belül volt. Nyilván szerencse is kellett hozzá, hiszen jól jött ki számomra a forgalom, de egy 25 kilométeres körön, ez elég jó érzés.
Ez után ismét egy pilótacsere következett, az utolsó 35 perce Ádám ült vissza. Ekkor a kategória második helyén álltunk, de tudtuk, hogy a versenynek a leintés pillanatában van vége , így Ádinak nyomni kellett. Az utolsó kör megkezdése előtt vezető helyről kiállt egy Renult Clio kupás autó, ami körülbelül 200 kilóval könnyebb a mi autónknál, tehát száraz tempóból nem sok esélyünk lett volna, de hát ez az autósport.
Az utolsó körben átvettük a vezetést és végül fél perces előnnyel, győzelemmel kezdtük az idei évet
Tanulságos volt ez a hétvége is, hiszen egy biztos. Sosem szabad feladni. Nagyon büszke vagyok az egész csapatra, Ádámra, Ákosra, Csabára, Robajra, hiszen mindenki a tőle telhető maximumot nyújtotta. Boldog vagyok, hogy ennek én is a tagja lehettem.
Két hét múlva folytatjuk. A cél továbbra is a dobogó legfelső foka.
Hogy ti is egy picit átélhessétek milyen egy kör a zöld pokolban a Toyotával, napokon belül hozok nektek egy belső kamerás kört. Köszi, hogy szurkoltatok“