Millers-Oils-Logo

TRIDENT LONGLIFE C2 C3 5W30 (8123)

További információk

Tömeg 5.2 kg
Kiszerelés

,

Viszkozitás

Cikkszám: 8123 Kategóriák: , ,

TRIDENT LONGLIFE C2 C3 5W30 (8123)

Teljesen szintetikus, közepes SAPS (szulfáthamu, foszfor, kén) tartalommal rendelkező motorolaj a legújabb technológiájú dízel és benzinmotorokba.

Használható benzin- és dízelmotorokban, amelyek megfelelnek a legfrissebb európai károsanyag kibocsátási előírásoknak és az ACEA C2 C3 specifikációnak.

Előnyei:

az olaj magas minősége biztosítja, hogy minimális motorkopás mellett maximális üzemanyag takarékosság érhető el
az olaj viszkozitása szélsőséges üzemelési körülmények között is azonos, így garantálva a motor maximális védelmét
közepes SAPS tartalom, mely a katalizátorokkal és a dízel részecskeszűrőkkel is kompatibilis
szintetikus technológiája révén kiváló áramlást biztosít hidegindításkor, akár -30°C-ig; gyors védelmet nyújt a létfontosságú elemek számára, mivel a motor kopása legtöbbször indításkor a legmagasabb
hibrid járművekben történő felhasználásra is alkalmas (ott, ahol megkövetelik ezt a specifikációt és viszkozitási fokot)
Specifikáció:

ACEA C2, C3

API SN

MB 229.31

További információk

Tömeg 5.2 kg
Kiszerelés

,

Viszkozitás

Cikkszám: 8123 Kategóriák: , ,

Teljesen szintetikus, közepes SAPS (szulfáthamu, foszfor, kén) tartalommal rendelkező motorolaj a legújabb technológiájú dízel és benzinmotorokba.

Használható benzin- és dízelmotorokban, amelyek megfelelnek a legfrissebb európai károsanyag kibocsátási előírásoknak és az ACEA C2 C3 specifikációnak.

Előnyei:

az olaj magas minősége biztosítja, hogy minimális motorkopás mellett maximális üzemanyag takarékosság érhető el
az olaj viszkozitása szélsőséges üzemelési körülmények között is azonos, így garantálva a motor maximális védelmét
közepes SAPS tartalom, mely a katalizátorokkal és a dízel részecskeszűrőkkel is kompatibilis
szintetikus technológiája révén kiváló áramlást biztosít hidegindításkor, akár -30°C-ig; gyors védelmet nyújt a létfontosságú elemek számára, mivel a motor kopása legtöbbször indításkor a legmagasabb
hibrid járművekben történő felhasználásra is alkalmas (ott, ahol megkövetelik ezt a specifikációt és viszkozitási fokot)
Specifikáció:

ACEA C2, C3

API SN

MB 229.31

>
Kosár0
Nincs termék a kosaradban!
Folytatom a vásárlást
0