CFS 0W20 NT+ (7961)
A modern versenymotorokhoz ajánlott, ahol a cél a maximális teljesítmény, magas fordulatszám mellett. A fullszintetikus, triészter és Nanodrive technológiának köszönhetően rendkívül alacsony súrlódás jellemzi, mely az alacsony viszkozitású modern motorok számára rendkívül magas fordulatszámot és teljesítményt eredményez.
Tervezése során a maximális teljesítmény elérése volt a cél, ennek figyelembevételével rövid versenytávon célszerű a használata.
Előnyei:
Laboratóriumi teszteredmények szerint további 15%al csökkenti a súrlódást és 17%-al a kopást, a korábbi díjnyertes Nanodrive generáció termékeinél is,
Rendkívüli mértékben csökkenti a motoron belüli súrlódást,
Csökkenti az alkatrészek közti súrlódást, így növelve a motor élettartamát,
Növeli a teljesítményt és a nyomatékot,
Növeli a motor megbízhatóságát és a gazdaságos működést,
Alkalmas 125 fokon történő üzemelésre, 150 fokos csúcshőmérséklet mellett.
Specifikáció:
SM/CF
ACEA A1/B1
CFS 0W20 NT+ (7961)
A modern versenymotorokhoz ajánlott, ahol a cél a maximális teljesítmény, magas fordulatszám mellett. A fullszintetikus, triészter és Nanodrive technológiának köszönhetően rendkívül alacsony súrlódás jellemzi, mely az alacsony viszkozitású modern motorok számára rendkívül magas fordulatszámot és teljesítményt eredményez.
Tervezése során a maximális teljesítmény elérése volt a cél, ennek figyelembevételével rövid versenytávon célszerű a használata.
Előnyei:
Laboratóriumi teszteredmények szerint további 15%al csökkenti a súrlódást és 17%-al a kopást, a korábbi díjnyertes Nanodrive generáció termékeinél is,
Rendkívüli mértékben csökkenti a motoron belüli súrlódást,
Csökkenti az alkatrészek közti súrlódást, így növelve a motor élettartamát,
Növeli a teljesítményt és a nyomatékot,
Növeli a motor megbízhatóságát és a gazdaságos működést,
Alkalmas 125 fokon történő üzemelésre, 150 fokos csúcshőmérséklet mellett.
Specifikáció:
SM/CF
ACEA A1/B1